Welkom op mijn weblog. Leuk dat je even langskomt.Ik ga hier mijn dagelijkse belevenissen neerpennen. Meestal zal dat over de hobby's gaan (Quilten, borduren en samen met DH Rene fietsen en met de caravan weggaan) Maar ook wat me nog meer bezig houd in het leven. Na een erg moeilijk 2010 proberen Rene en ik de draad weer op te pakken.

maandag 3 december 2012

Aan de haak!

Al een tijdje ben ik aan het haken. Deze vierkantjes met een popcornmotiefje erin. De popcorntjes liggen er bovenop. Is op de foto niet zo goed te zien. Moet een kussentje worden. Ik heb  de katoen van Catania gebruikt en bij Creamijn gekocht.
Ik zag het kussen op de site van "Karin aan de haak". Gelijk verliefd. Zal mooi staan op mijn rode bankje uit de 60er jaren!
Nu eens bedenken hoe ik het verder ga afwerken. Het meet 39x39 dus mooie maat. Ik denk dat ik eerst een zwart kussentje ga makenvan een katoentje en dit gehaakte erop naaien met de picootjes er net buiten. Of hebben jullie andere ideeen?
Fijne dag! Groetjes Ansje

5 opmerkingen:

Johanna Zweden zei

Wat een schitterend bankje is dat, en ja daar zal je mooie haakwerk heel mooi opstaan
Veel handwerk plezier deze week
Groetjes Joke

jolanda zei

Het is inderdaad het mooiste wanneer je er een kleur onder naait die goed door de gaatjes van het haakwerk te zien is zodat die goed uitkomen. Zwart lijkt me ook wel een goed idee!

Lida zei

Zal zeker leuk staan en is helemaal in stijl! Fijne dag
Lida

Chris zei

Dat zal absoluut mooi staan op je bankje. Zulke gezellige warme kleuren. Leuk werk is dat hè, lekker zitten haken!

Hermie zei

gaat perfekt staan op je rode bankje. Graapig dat we met zijn allen weer aan het haken slaan. Ik ben gisteren met een varkentje begonnen