Welkom op mijn weblog. Leuk dat je even langskomt.Ik ga hier mijn dagelijkse belevenissen neerpennen. Meestal zal dat over de hobby's gaan (Quilten, borduren en samen met DH Rene fietsen en met de caravan weggaan) Maar ook wat me nog meer bezig houd in het leven. Na een erg moeilijk 2010 proberen Rene en ik de draad weer op te pakken.

maandag 30 september 2013

Ansje 65

Gisteren 29-09-2013 zou Ansje 65 zijn geworden. Het was haar zo gegund, ze had het zo verdiend.
Waarom worden oorlogsmisdadigers wel 94, en mijn Ansje maar 64, zo lief, zo behulpzaam, zo talentvol. Je hebt er zo je best voor gedaan. Lieve Ansje dankjewel voor al je zorgen, je gezelligheid, al je positiviteit. Je bent nog gen seconde uit mijn hoofd. Blijf altijd van je houden.

Rene XX

16 opmerkingen:

Anoniem zei

Sterkte!
En denk aan de mooie dingen die jullie hadden.

Gr. Corrie

Miny zei

Fijn dat je dit met ons deelt, veel sterkte.

Groeten Miny

Noa zei

Ja het is soms ongelijk verdeeld
heel veel sterkte en ik hou haar in herrinnering als een geweldige quilt vriendin diealtijd behulpzaam was voor anderen

Ans zei

Heel veel sterkte Rene, ook bij mij is Ansje vaak in mijn gedachten.

Tilly zei

Heel veel sterkte toegewenst Rene.

Unknown zei

Heel veel sterkte vandaag.
Maaike

Ria zei

Dit is een dag die je nooit zult vergeten.
Ik mailde vaak met Ansje, ook ik mis haar.

Veel sterkte toegewenst. Ria V.

Rennie zei

Ansje is als quiltvriendinnetje zeker ook niet uit mijn gedachte geweest. Ik mis haar. René koester de mooie gedachten en ik wens je kracht om dit verlies te dragen.

Johanna Zweden zei

Sterkte en gecondoleerd
groetjes Joke

marga zei

Dank je wel voor dit bericht. De warme woorden waaruit blijkt dat je met heel veel liefde terug kijkt naar het leven samen met Ansje.
Ik ben haar ook nog niet vergeten en wens jou samen met de kinderen en kleinkinderen heel veel sterkte toe.

Groeten
Marga

Romelia's Cottage zei

Lieve Rene,

Ook bij mij is Ansje nog vaak in gedachte. Maar het missen van je partner, je liefde en je maatje voor het leven is met geen pen te beschrijven. Heel veel sterkte en kracht voor jou gewenst.

Lieve groet, Wendy

familiesadessaram zei

veel sterkte

foekie's fashion zei

Ja, René, ik denk ook nog elke dag aan Ansje. Zo af en toe lees ik nog haar blogjes en bekijk ik haar mooie werkstukken. Fijn dat je haar weblog in ere houdt. Ik wens jou veel sterkte. Lieve groetjes van Joke

Ria, zei

Er gebeurt veel onbegrijpelijks in het leven, Rene. Het is heerlijk dat je zoveel fijne herinneringen aan Ansje hebt, maar dat maakt het ook weer heel moeilijk om zonder haar verder te moeten. Heel veel sterkte hiermee, ook voor de kinderen en kleinkinderen.
Hartelijke groet,
Rian

Ansje zei

Lieve allemaal

Dankjulliewel voor alle lieve reacties. XXRene

Hermie zei

Ook in mijn gedachten is ze nog vaak aanwezig.