Welkom op mijn weblog. Leuk dat je even langskomt.Ik ga hier mijn dagelijkse belevenissen neerpennen. Meestal zal dat over de hobby's gaan (Quilten, borduren en samen met DH Rene fietsen en met de caravan weggaan) Maar ook wat me nog meer bezig houd in het leven. Na een erg moeilijk 2010 proberen Rene en ik de draad weer op te pakken.

zondag 26 februari 2012

Weer op de fiets!

Hallo allemaal, Gisteren(zaterdag) prachtig weer en voelde me goed, dus weer eens op de fiets kunnen stappen!! Wat is Nederland mooi he? Mens wat heerlijk, die vrijheid, lekkere zon en dus richting de Waterweg gereden. Windje mee.

Daar een bammetje gegeten en genoten van het feit dat ik weer op de fiets kon! Het gaat nu echt de goede kant op. Energie komt weer terug en mijn huid is ook goed aan het genezen. Benieuwd wat de radiotherapeut daarvan gaat zeggen als ik daar donderdag naar toe moet. Nee nog niets over het resultaat. Daar zal ik wat langer op moeten wachten, maar Rene en ik houden goede moed!! LiefsAnsje

16 opmerkingen:

Anoniem zei

zo te lezen heb je heerlijk genoten

Annie Kingma zei

Mooi bericht, en wat mooie foto's.
Fijn dat je weer een tochtje kon maken.
Groetnis Annie

Klaske zei

Fijn dat je even heerlijk kon fietsen! Het was hier vandaag ook heerlijk weer,dat doet een mens goed hé? Laat de lente maar komen!!

Tineke zei

Super Ansje dat je weer even eropuit kon. Hopelijk blijft het lekkere weer nog even aanhouden.
Groetjes Tineke

Ada zei

Ja,wat een heerlijk weer hadden we gisteren wat fijn datje wer zo lekker op de fietskon .het is daar inderdaad erg mooi zo te zien ....prachtige foto's

foekie's fashion zei

Het was inderdaad een heerlijke dag om te gaan fietsen, fijn dat je dat hebt kunnen doen, weer een stukje vooruit. Groetjes van JOke

Hermie zei

wat fijn dat je weer op de fiets kon en wat ben je toch een heerlijke doorzetter.Knuf van mij

quilting Jeannet zei

Ja, ik kan me je gevoel helemaal voorstellen Ansje! Genieten van het moment zelf, wat voor je ligt en wat achter je ligt heb je geen invloed op.Woensdag komt het mooie lenteweer terug zeggen ze.

Ans zei

Wat fijn dat je weer op de fiets bent gestapt. Dat zijn goede berichten. Groetjes, Ans

Shirley zei

Zalig, om de frisse wind om de oren te voelen, en vaart maken op de fiets, heerlijk voor je (jullie) dat dit weer gaat.. En top wat betreft je huid ook, dat zal ook een verademing zijn.

Jacqueline zei

Het was zaterdag heerlijk om te fietsen, helaas vandaag niet zo.

Is dat de Vlaardingsevaart Ansje ?
Of richting Maasland ?

Grs. Jacqueline.

Ansje zei

Goed gezien Jacqueline, Maar is richting Delft genomen! Groetjes Ansje

Craftluver zei

heerlijk meid dat je dit weer kon! goede oefening ook gelijk! ga zo door! het moet gewoon goed gaan!

Anny zei

Fijn dat fietsen weer lekker gaat!

Jantine zei

Wat fijn dat je je energie terug krijgt en kunt genieten van wat je doet. Ik hoop met jullie op een goed uitslag!

Unknown zei

Als er iemand is die een goed uitslag verdiend, dan ben jij dat wel (en je gezin uiteraard!) Ik duim om afstand mee voor een goede afloop.... Denk vaak aan jullie.

Mooie foto's! Wat is NL toch een mooi land... Jammer dat de huizen er zo duur zijn, anders hadden we nu gewoon ergens op het platteland van NL gewoond, hahaha. (Alhoewel, met Frankrijk is ook niets mis hoor!)

Groetjes Margo