Welkom op mijn weblog. Leuk dat je even langskomt.Ik ga hier mijn dagelijkse belevenissen neerpennen. Meestal zal dat over de hobby's gaan (Quilten, borduren en samen met DH Rene fietsen en met de caravan weggaan) Maar ook wat me nog meer bezig houd in het leven. Na een erg moeilijk 2010 proberen Rene en ik de draad weer op te pakken.

woensdag 25 januari 2012

OP DE HELFT!!

Lieve allemaal,
Vandaag komen we op de helft van de behandeling!

Die chemowereld is een andere wereld als wat we kennen en liever buiten blijven. Is een afdeling met wat kleinere kamers. Er staan bedden en stoelen. Die hebben een nummer. Je komt, meld je aan en krijgt een nummer. In mijn geval vaak een stoel. Meestal ben ik binnen de 3 kwartier klaar maar anderen liggen er wel 5 uren. Bij elkaar zijn er 14 plekken en meestal alles bezet. Is een komen en gaan. Omdat we steeds om half 1 komen hebben we vaak ook net dat de lunchkar langskomt. Een welkome afleiding!

Daarna minimaal 1 uur (maximaal 2 uur) wachten en mag ik onder het bestralingsapparaat in de bunker. Daar voel je niks van en sta je met kwartier weer op de gang. Het goed neerleggen is het meeste werk. Ze moeten steeds op dezelfde  plekken bestralen en dan vanuit 4 richtingen.

Het gaat nog steeds heel goed hier, gisteren controle van de longarts en die was erg tevreden (bloeduitslagen e.,d.)

Ik wil iedereen, ook namens Rene, nogmaals heel veel dankjes zeggen voor alle belangstelling, kaarten en mails. Doet zo ontzettend goed!
LiefsAnsje/Rene

15 opmerkingen:

Anoniem zei

Op de helft, wat fijn voor jullie
sterkte met alles,
lieve groetjes Judith

Ria, zei

Wat fijn dat het nog steeds zo goed met je gaat, en dat je goede berichten hebt gekregen, Ansje, dat geeft de burger weer moed om vol te houden en door te gaan, he?
Sterkte jullie beiden hoor voor de tweede helft. Ik denk veel aan je.
Liefs,
Rian

Miny zei

Mooi dat de resultaten positief zijn, sterkte met de tweede helft.

Groeten Miny

marcella zei

goed om te lezen dat je nog steeds zo positief blijft onder dit alles. Heel veel sterkte met de tweede helft van de behandeling.

liefs en groetjes, Marcella

Miss Steekjes zei

Nu weer aftellen dus dat gaat de goede kant op. Sterkte voor de tweede helft!

Anje zei

De helft, nu echt aftellen. Super dat je het zo goed doorstaat, je bent een Kanjer. Zet 'm op!
Denk aan jullie,
Beterschapsliefs Anje.

Klaske zei

Fijn dat de arts tevreden is, dat geeft weer wat hoop.
Heel veel sterkte voor de 2e helft!

Anja zei

Fijn dat het goed verloopt, veel sterkte verder!

quilting Jeannet zei

Ik vind het allemaal heel wat als ik het zo lees Ansje, ik kan wel zeggen "knap"maar er is natuurlijk ook geen keuze, het lijkt me dat je zo in een totaal andere wereld komt. Heel veel sterkte en heel fijn dat het zo goed gaat joh!

foekie's fashion zei

Mooi positief bericht voor de 1e helft, nu kan je gaan aftellen. sterkte hoor voor het laatste gedeelte. Lieve groetjes van Joke

Annie Quilters hoekje zei

Gelukkig al op de helft, en posietieve berichten.
Mag het zo door gaan, heel veel sterkte en goede moed.

Anoniem zei

wat goed dat je al de helft achter de rug hebt. Ben blij voor jou.
En nu vol goede moed voor de andere helft. We duimen :-)
gratienne

Anny zei

Fijn dat alles zo goed gaat. We hebben vanmorgen op de bee van QH ook even aan je gedacht... Heel veel sterkte voor de nog komende helft.

Jantine zei

Dat is best een mijlpaal, al weer de helft. Sterkte met de andere helft! Ik denk aan je.

GRANNY'S HOUSE zei

Fijn dat je zo positief blijft, want het is best een zwaar traject.
Sterkte meis.

Groetjes
Ines